28 Ekim 2011 Cuma

Branda ve Tenteci

Uzun zaman, önemli bir kuvvet uygulamayın hangi noktada duvara monte Tente. B inşa edilen binaların sorun olmamalıdır. Ancak, ahşap karkas inşaat duvara monte edilen gerçek kare üyeleri gerektirir.

Benim kapı benim çok düşük bir boşluk var ben bir tente olabilir mi?
Ana oda, branda tente veya montaj için eğer sınırlı alan tüm birim, güvenli bir şekilde çatı monte sağlayan özel olarak tasarlanmış parantez çatı düşürmek istiyorsanız.

Neden geri çekilebilir tente için bir motor istersiniz?
motorizasyon seçenekleri
Operasyon ve bir motor, daha kolay ve daha rahat yapar. Tabii ki sizin rulo tentesi, ya da sadece bir düğmeye basmak için çok iyi, ayrıca otomatik bir rüzgar ve güneş sensörü veya uzaktan kumanda ekleyebilirsiniz.


Sonra benim motoru ben bir tente ekleyebilir miyim?
Evet, her zaman eylem nedeniyle bir motor daha sonra biraz daha yüksek bir maliyetle için ekstra ekleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder